Kallt och jävligt och en vrickad fot

Tjennah.
Igår. Snökaos. Alla vet om'et. Jag kom däremot fram till skolan i god tid, brukar jag inte ens göra när det inte är storm, ahah. Jaja. Men. Jag gillar INTE snö! Hatar snö. Förstår inte hur man kan gilla det. Kallt och jävligt. Men men, hade i alla fall kommit överens med wilma om att jag skulle sova hos henne igårkväll, aa, och när skolan hade slutat så åkte vi iväg dårå. Vi träffar aris på vägen och följer med och hämtar lite grejer hos honom osv. På vägen hem till wilma hände VÄÄÄRSTA grejen. Vi går alla tre på typ ett led, eftersom det inte fanns några breda vägar som var skottade, jag går i mitten dårå. Plötsligt hör jag hur aris halkar bakom mig, men hinner knappt reagera förrän han fällt mig med sin fot så jag halkar och fäller wilma med min egen fot. HAHAH jävla domino-effekt. Börjar garva lite och vi alla reser oss upp. Vi börjar gå lite och jag känner hur det börjar bränna i min fot. Sen märker jag hur jag inte hör vad någon säger, det är som när man håller händerna för öronen liksom. Så börjar det snurra framför ögonen och det blev jättesvårt att andas. Jag höll väl på att svimma eller något sånt QL.

Men vi tog oss upp till wilma i alla fall, utan att ha däckat ihop. Började må bättre och vi satte oss och spelade Alice is dead, ett ganska klurigt och sjukt spel haha. Sen ringde tova på dörren och joinade oss. Dä va kul dä. Har märkt att jag ibland börjat prata + skriva på norrländska utan att märka det. Jag är ganska bra på att dra på mig dialekter. När vi var i Japan t.ex, fick jag för mig att snacka skånska hela resan, man bah whut? Hehe jaja, men nu idag när jag vaknar så upptäcker jag väääärldens böld på min fot. Alltså det är inte ens kul, den är fet som in i helvete! :< Min fot är alltså ordentligt vrickad, kan fan knappt gå på'n. Så får stanna hemma den resterande helgen och dega. Jaja. Funderar på att se film, men jag har fett svårt för att kolla på film ensam! Enda sen mitt förhållande tog slut i nov, har jag haft både problem med sånt + att sova själv. Antingen är jag ASPIGG eller så skrämmer jag upp mig själv och tänker på clowner. Fan är problemet? :<



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0