Metal Heart

Jag är så tröött. Och när jag är trött blir jag grinig och lättirriterad. Jag borde inte prata med folk när jag är på det humöret, blir bara frustrerad, så då brukar jag ge upp istället. Jag gav nog upp en annan gång ikväll också.. Jag gör ofta så, särskilt när det kommer till killar. Så fort det blir lite motvind, eller så fort det är JAG som måste ta initiativ, då backar jag. Vet inte varför, orkar bara inte försöka. Ger upp, helt enkelt. I det här fallet antar jag att det nog är lika bra ändå, om det är så att jag har gett upp. Eller man kanske kan säga att jag lagt det hela på is.... Äh, skitsamma.
Jag har varit helt utmattad hela veckan, vet ej varför.. Har ångest över något som jag inte riktigt kan sätta fingret på. Skitstörande. Är inte sån här egentligen, brukar ju vara värsta lyckopillret.. Typ. SKÖNT i alla fall att det är lov nu.


King's Speech <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0