Webcam


Hej! 
 Har inte skrivit något sen innan jag började gymnasiet. Måste säga att det är faktiskt rätt kul, har ju redan hittat kompisar att vara med och alla är jättesnälla och sånt. Grymt skönt att inte bli behandlad som en liten skitunge också! Går Estet - Bild&form, vilket innebär att vi har knappt några kurser just nu så vi har alltså grymma tider. Igår började vi halv 10 och slutade 12 och idag började vi 9 och slutade 11:25! Fan vad skönt, haha. Men istället för att åka hem och typ sova(<3) så tyckte pappa att jag skulle åka till hans framkallningsfirma och jobba medan han skulle till tandläkaren, men han orkade inte ens åka dit så har inget att göra förutom att sitta här och ta dåliga cambilder på pappas laptop, haha..

orkar inte ens skämmas för mig själv längre, ahhaha

Overkill


Day after day it reappears
Night after night my heartbeat shows the fear

Scenic World


Gammal webcambild från vintras.

Längesen, längesen.
Kom hem inatt från Gotland. Har varit där med min familj och pojkvän i typ 3 veckor och det har varit mysigt, fast svårt att underhålla sig ibland i en liten stuga. Och(!) jag måste bara säga att om jag hade vetat att det är så hiiimlaaa jobbigt att ha en hundvalp så hade jag nog inte skaffat en, haha. Min hund är inte ens hälften så jobbig som vanliga valpar, har erfarna hundägare sagt till mig, och ändå så blir jag typ galen. Meen men det är bara att gilla läget och vänta på att han växer opp.

Sitter för tillfället och proppar i mig godis och chips. Lyssnar även på Beirut <3 medan jag väntar på att the sims 3 ska laddas ned, för orkar nämligen inte gå och köpa det för det är dyrt, eller nåt. höhö.
Snackar med en kompis på ämäsän och han har tydligen fått jobb i london som fotograf. Fan, vad jag önskar att jag också var asbra på något. Eller alltså, jag har fått komplimanger för mitt fotande och för målandet, folk som säger att jag är skitbra på det och sånt, men det verkar aldrig räcka ändå. Kom inte ens in på det gymnasiet jag ville. Så liksom... Jag vet inte, men jag känner mig väldigt typ. Lagom. Eller något. En människa som är helt okej duktig på många saker men aldrig tillräckligt och jag vill inte vara sån ju! Jag vill kunna vara så bra på något att jag skulle kunna försörja mig själv på det. Typ på att måla/illustrera... Så antar att jag får bita ihop och vara glad för dom dära människorna som får som de vill i livet och försöka att bli bättre. Även om det måste bli på St Eriks.

RSS 2.0