Tyck synd om mig :(

Tja.
Jobbiga saker:

- Jag har varit sjuk sen igår. Det suger, har väldigt tråkigt och är konstant snurrig i huvudet och mår dåligt. Tror det är för att jag och Edwin var ute och ölade i lördagsnatt och det var typ väldigt kallt ute, hade bara  tunna kläder på mig så.. Bra där.
- Hittade ingen balklänning i lördags när vi var och handlade. Fattar inte hur det kan vara så svårt att hitta en snygg klänning! Alla är antingen för mycket eller för lite. Pallar intehehe.
- Har megaångest över skorna jag köpte. Jag går liksom aldrig i högklackat och så köper jag värsta höga mördarskorna, vad fan! Alltså, de är ju sjukt snygga osv, men är rädd att jag har tagit mig vatten över huvudet. Det är inte det att jag inte kan gå i dem, men jag tror att i längden kommer de att göra väldigt ont.
- Kommer inte gå på någon festival i sommar. Känns väldigt edojpohjkolph.
- Johnossi är typ spårlöst försvunna i stockholm i sommar. De spelar på Cirkus i september men det är ju långt tills dess!
- Vill spela mer Tibia nu, men tror att jag kommer typ svimma snart om jag inte lägger mig ned :(

Otroligt snyggt omslag. Vill ha en stor den som en affisch och hänga på mitt rum.

Nbk

Hej hej.
Har inte mycket kul att säga.. Har varit en dålig skoldag, men den blev genast bättre när jag träffade Edwin på eftermiddagen.
Lyssnar på soundtracket till Natural Born Killers. ÄLSKAR den filmen. Jag kollade på den jämt förut, men har nog tappat bort den i flytten... fan.




<3

Disappeared


Hvarf, Sigur Rós

Trött dag..

Har haft en helfin helg med min pojkvän. Det har varit nattliga promenader och grillning. Idag var vi bara lata inomhus pga regn och öh lathet, men det var ju ändå bara mysigt.
Sitter just nu och lyssnar på asbra musik och nicar, haha.




alhdffubsfg <3

Jag.

Tänkte att när jag ändå är uttråkad, så kan jag göra en lista som får de läsare som inte känner mig en aning om vem jag är. Eller något.


1. Tre namn jag lyssnar till:

Endast Mimi

2. Någonting jag tycker om med mig själv:

Min humor<3

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

Att jag alltid tar genvägar för precis allt..

4. Detta är jag rädd för:

Clowner.

5. Tre saker jag vill ha varje dag:

förutom luft och mat; Musik, pojkvän, kaffe

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

Gå på circus, sjunga på scen, röra vid undersidan av någons/min egen handled, BLÄÄÄ.

7. Detta tycker jag om att göra:

Måla/rita, vara med Edwin, fota, slöa framför tv/dator, klappa och krama djur, hihih.

8. Detta vill jag göra just nu:

Kissa, men orkar inte just nu, hahah.

9. Bästa känslan:

Att veta att man kan lita på en person, att vara kär.. +  att vakna upp på morgonen och inte behöva göra någonting alls, hahaha. SKÖNT.

10. Värsta känslan:

Att veta att man har svikit/sårat någon. Ångest.

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:

Att personen är; Rolig, lojal, pålitlig, ärlig, snäll.

12. Är jag kär just nu?

Ja!

13. Jag vill gifta mig…

När/om tiden är rätt.

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:

Bli rik, flytta utomlands, se x antal personer/band live.

15. Min käraste ägodel:

Katt !

16. Något jag vill ha i present:

skivor, festivalbiljett, ny Ipod, hund!

17. Detta har jag på mig just nu:

Öh, vitt linne och svarta mjukisbrallor. Klockan är ju för fan snart 2...

18. Favoritkläder:

stora t-shirtar, skinnjacka, strumpbyxor, converse.

19. Favoritdjur:

Katt och hund.

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

Öh, sjukt olika från dag till dag. Lyssnar dock mest på gammal rock.

21. Favoritlåtar just nu:

Real Wild Child - Iggy Pop, I want to break free - Queen, Waiting For The Miracle - Leonard Cohen, Ziggy Stardust - David Bowie, Girls are sick - Bondage Fairies, The Thrills - Midnight Choirs, OSV.

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:

Bild är roligast. Matte/NO är så sjukt jävla bajstråkigt. DÖ.

23. Stjärntecken:

Vattuman

24. En bok jag älskar:

Har alltid haft förkärlek till Harry Potter, så äre bara. Annars så älskar jag Nattens barn av Traci Lords.

25. En film jag älskar:

Natural Born Killers

26. Tv-program jag gillar:

How I met your mother, Criminal Minds och typ en massa annat

27. Favoritdoft:

Hade någon vaniljparfym förutom som jag blev fullkomligt förälskad i, men den tog slut på den för längesen :C

28. Detta äter jag gärna:

Quornbitar, pommes frittes med bearnaisesås, så jääävla nice.

29. Dricker helst:

cola

30. Favoritgodis:

choklad

31. Hit vill jag gärna åka på semester:

Venedig, Tokyo eller London !

32. Färg på mina ögon:

Bruna.

33. Min längd:

164, eller något.

34. Jag tror på:

Bajs.

35. Jag spelar:

brukade spela modern warfare 2, men har inte blivit något av det för har bara bott hos mamma i två månader och amn kante spela såna spel på en laptop..

36. Person jag beundrar:

Johnny Cash!

37. Så här bor jag:

rätt trångt :C

38. Antal döda krukväxter i hemmet:

ett antal, med tanke på att ingen har varit i pappas lägenhet på skitlänge nu.

39. Det här tänder mig:

Vackert leende, att han är längre än mig, breda axlar.. Hatar att jag föredrar ganska smala killar, vikten borde inte spela så himla stor roll...

40. Det här gör mig avtänd:

Sexism.


Avslutar där. Den listan var alldeles för lång, hahaha.

Saknar










Om jag någonting saknar så är det verkligen Tokyo.
Att åka dit var en sån otrolig upplevelse, som förmodligen bara kommer hända en gång i livet,
vilket känns otroligt jobbigt.
Fattar inte hur man kan bli så fäst vid en stad som man bara har varit en vecka i..
Resan var verkligen svindyr, så hoppas på att bli rik någon gång i framtidenrå.
Brukar alltid påstå att det inte är en fråga OM jag blir rik, utan NÄR jag blir rik, haha.
Men man känner ju på sig innerst inne att så kommer det inte bli.
Aja. Säger dock inte att jag skulle vilja bo i Japan, möjligtvis i några månader eller så, men aldrig på livstid.
Och det har endast med maten att göra.
Det enda jag fick i mig där var sushi och tempura, lite miso-soppa, McDonald's och en jädra massa skumt godis som inte heller var så himla gott, haha.
Inte ens nudlar föll mig i smaken, antagligen för att man är så van vid hur dom tillagas här i Sverige att det bara smakar konstigt när det görs på riktigt Japanskt vis.
Och man kan ju inte käka på donkiz varje dag..
Haha, jag är Kräsen_flikka_94.
Men förutom det så var folket, alla platser, kultur och shopping riktigt underbart !
Så Japan är absolut mitt favoritland för tillfället,
skulle rekommendera en resa dit till vem som helst!

Har dock varit extremt besatt av England enda sen jag var där för några år sen,
och planerar att kanske flytta dit.
Men som sagt så är det ju en pengafråga,
som allt annat här i den roliga världen..
En vääldigt trevlig sak är i alla fall att jag och min älskling ska åka till Italien i sommar. Inte helt fel, om man säger så, haha! Så varför sitter jag här och whinar om Japan? Åååh. Fast. Gaah. men. åh. Vad jag är jobbig. ÅH.


14 maj












/Var ute på promenad igår. Det var lite mysigt.

Gotland

Aaaahahhh jag har tråkigt. Är på Gotland och jag vet inte riktigt varför. sitter och chattar massa konstigt med folk som är konstiga.
Jaaaaaggg vill ha mer läsk men hittar ingen jävla läsk! bara en massa chips, men det kan man ju inte äta om man inte har läsk att skölja ned det med. ojojoj här har vi problem. jag är dessutom jättekissnödig men det är sjukligt mörkt och kallt ute, så jag vågar inte + att dass är inte det mysigaste i övrigt. hehe. ännu ett problem. världen är fuullll av problem. blablabla. snart loggar edwin in på msn, hihi. toodels

Bulle

HALLÅ. Var fan försvann våren? Allt jag har sett idag är höstväder. Gillas EJ. Inte för att det har varit någon bra dag i övrigt, öh. Den har faktiskt varit väldigt sämst. Matte en hel jävla dag! Har ju i och för sig mig själv att skylla.. Ig på typ alla matte nationella prov. Kunde ju inte ha skadat att ha varit lite förberedd. Men men, jag är väl som jag är. En riktig slacker, haha. Kan inte hjälpas..

Lyssnar på min oslagbara Spotify-lista just nu och äter ett äpple. Så kul har jag! Min mamma har förbjudit mig från att träffa min pojkvän på måndagar och onsdagar för då är det läxdag.. Eller något. Vi är alltid med varandra annars, varje dag. Det är verkligen inte lätt att ens vara ifrån varandra en dag utan att bli lite deprimerad. Men men, det är väl också bra, antar jag. På något sätt. Haha. Ska bli skönt att träffas imorgon, så allt blir till det normala igen!




Ny Blogg. Igen.

Öh, vet inte hur många bloggar jag gjort, hehe, men ska försöka hålla mig till den här. Hm, hm. Får se hur det går. Jag skriver när jag har lust, vilket brukar vara när jag inte har något annat för mig. Vilket kan variera oerhört mycket. Yup. Nu vet alla som bryr sig! Trevligt.


RSS 2.0