Sjuk

ÅÅÅÅhhhh vad jag blir trött på den här skiten. Jag är sjuk... IGEN. Det här är vad, fjärde gången på två månader? Det är liksom inte behagligt sjuk heller, typ att man ligger och myser med sig själv med en kopp te för att man är lite förkyld sådär. Nej, det är JAG-HAR-FETT-ONT-AJ-SOM-FAN-sjuk. Ena min halsmandel har blivit infekterad och fasen vad obehagligt det är. Eller infekterad vet jag inte, men den är sjukt svullen och det gör ont! Känns som om det fastnat en apelsin i halsen eller något. Jag blev typ LEDSEN för att jag inte kunde gå till skolan! Haha, förstår ni? SÅ trött är jag på att vara sjuk! Och PÅ EN FREDAG dessutom... Man bah nä-eeeeh. 
Så nu sitter och tycker synd om mig själv här i min rätt så bekväma datastol. Läser lite bloggar som jag tycker om, typ Hanna Fridéns blogg, som jag har läst i flera år och är i princip den enda blogg jag kommenterar på. Hon svarar rätt ofta så tycker det är ganska värt!
Brukar läsa Ana Ginas blogg också. Hon är jäävligt rolig tycker jag, särskilt när hon gör Bettan. Brukar själv dra till med en sån där dialekt rätt ofta så känner igen mig lite, geeheh. Igår såg jag alla avsnitt av hennes nya program igår, faktiskt rätt underhållande. 
En annan blogg som jag gillar att läsa är faktiskt Tyra Sjöstedts. Men jag tror det är för att jag tycker att hon är otroligt vacker *inte alls ytlig*.

Ajuste, dom som jobbar på Ica Nära vid mig måste tycka att jag är konstig... Går dit kl 9 på morgonen i mjukisbyxor och hoodie och köper chips, 3 energidrycker och godis. vaknade vid 7 och kunde inte somna om pga min halsmandel så jabah äh fuck it, går och köper lite gewdis hähä johrååå. Men sen så är det liiitegranna jobbigt att äta chips eftersom det GÖR ONT hahaha... men det är det fan värt.

Ska nog spela lite COD nu eller möjligtvis Tarzan... Det är fett roligt + att jag blir fett nostalgisk när jag spelar det och sånt är alltid mys :D


RSS 2.0