WAZZZAA

Ursäktar frånvaron, vet att jag inte skrivit på ett tag, men... INGEN ÄR PERFEKT :''''''(

heh nejmen ärligt talat så har jag varit busy girl ett tag nu... Skola och.. blablabl.
Det som är annorlunda nu från förra året är väl att alla i klassen är mer sociala och glada, vilket är skitkul, och att vi börjat hänga med några 1or. Micket Trefflikt.
Sen så kan jag ju tillägga att jag har börjat läsa Japanska i skolan.
Har en awesome lärare som referar till Sagan om ringen hela tiden, haha.
Dock så är han ganska sträng, kom 5 min sent till förra lektionen så jag fick inte göra läxförhöret..
Sen under lektionen fick vi ett till. Plötsligt så har jag två läxförhör att göra i Japanska denna vecka. L0l, lite segt.
Men jag pluggade lite Japanska på min fritid förut när jag var "emo" så jag kan de flesta fraser.. Sen är ju Hiragana jävligt svårt, men har lärt mig det jag ska kunna i alla fall. Så de é ju bra dé. 

Sitter iallafall här i min tomma lägenhet och mår lite illa.
Slängde i mig mat och energidryck fort som fan och sen tog jag en cigg på det.
Bläeh, min mage är så himla känslig så mådde illa dirr.
Men men... Har i alla fall städat en del idag eftersom mamma varit borta sen torsdags och kommer hem ikväll..
Jag är inte så organiserad av mig, så ja det ser ut som ett rent helvete här.
Hade hellre velat åka till stan och dra en fika med Madde, men vill jag att mamma ska kunna lämna mig själv nå' mer så får jag väl försöka hålla lite ordning i alla fall. 


Juste! Ni känner igen bilden från inlägget under? Fick en flipp häromveckan och ritade av den fast med min egen stil. Tyckte den blev helt okej, liksom. Inte jättelikt kanske, men rätt cool typ.



RSS 2.0