Shit asså.

Han är så jääävlllaaaa snygggggggg. Helt i min smak, jeppjepp. Synd bara att hans musik är sådär...


Up on Melancholy Hill



2 oredigerade cam-bilder på mig (eheheh ego) innan pappas och hans flickväns förlovningsfest.

Vad dumt att jag bara verkar blogga när jag är sjuk. Fast det är nog bara då jag har tid... Onajs. 

Måste bara erkänna att jag är ganska så besviken på Coldplay's nya album. Jag får alltid en slags känsla när jag lyssnar på dom, vet inte riktigt hur jag ska beskriva den... Men typ att man blir otroligt glad men ändå ledsen på samma gång. En rätt jobbig känsla ibland, men beroendeframkallande som fan! Känner inte riktigt av den känslan med deras nya album. Det känns bara som ljud jämförelse med deras gamla låtar. Hm. Aja, jag har alltid haft svårt att vänja mig med nya saker så kanske får lyssna igenom albumet några gånger innan jag kan uttala mig riktigt...

I alla faaall, här är dom låtar jag lyssnar mest på just nu i övrigt:

Så äckligt jävla fin och mysig, Gorillaz är musikaliska genier assåsåså


Trodde jag hade hört allt med Johnny Cash. Har ju varit hardcore fan av honom i flera år nu, fram och tillbaka. Så kommer min vän Thure och visar mig denna.. Har ju hört Heart of Gold med Neil Young förut och tyckt att den varit skitbra, men... med Johnny Cash.. Det blir nåt annat för mig









JAG HAR SÅ JÄVLA BRA MUSIKSMAK, HELT GALET!!111 ahahah

RSS 2.0