3 april

HEJ JAG ÄR SJUK IGEN. Ovanligt? Nej, jag är alltid sjuk(!!!) mer eller mindre och jag har jättemycket frånvaro i skolan och allt är jätteruuuligt! woohoooo.

Jag har druckit snart 5 energidrycker idag därför är jag lite speedaaadadd ahahhah. Hade så mycket energi att jag städade hela köket och mitt eget rum innan mamma kom hem. Dom som känner mig vet att jag verkligen aaaaldrig städar eller håller koll på nånting, Jag förvånade t.o.m mig själv, jag bara :S:S:S:S
Dock så när jag var klar så slog influensan till mig i fejset och jag höll på att svimma, mennnee... ändå! Nu har jag tagit alvedon, så det är lungan. 



Shit! Insåg att jag har hunnit fylla 18 sen sist jag skrev! Och ja. Det är sjukt trevligt att kunna gå ut och ta en öl/klubba eller att kunna köpa sina egna cigaretter. Har varit ute några gånger sen dess att jag fyllde år (3e Februari, fyi) och har haft vääldigt trevligt. Dock dyrt som fan.
Jaja. Nog om det.

.....

Jag såg Hunger Games i helgen! 
Och jag måste säga... Att jag RÅDIGGADE DEN! Fan vad trevlig den var! Jag satt med uppspärrade ögon på filmduken och var helt i extas! Kan inte vänta tills nästa film! (Dock så ska jag nog läsa böckerna också, känns som nåt man bör göra) 
Någon som imponerade på mig grovt var Jennifer Lawrence som spelar Katniss! FAN vad snygg och begåvad människa! Girl power right there, hohoho.  


Äeh, nu ska jag antingen återgå till att antingen kolla på The Middle (min nya favoritserie), spela Diablo II eller MW3. Hmmss


RSS 2.0