Goooood moooorning

Klockan är 04:37 och som ni förstår så är jag redan up with the tupp, redo för ännu en spännande dag in the life of Mimi!!!!!
Nä skojabah, har faktiskt inte lagt mig än. Fattar inte hur jag lyckas stanna uppe så sent varje jävla natt? Jag vill sova men jag typ ORKAR inte.. Det skumma är att jag gör liksom inget vettigt heller, utan jag vandrar runt lite i mitt rum, byter kläder hela ti'n av någon anledning, kollar lite på usla tv-program som bara sänds vid såna här tider därför att ingen kollar på dom ändå, sen så sitter jag vid datorn och läser bloggar (som för övrigt suger), etc. Vad fan är problemet?
Jag BORDE ju verkligen sova, var faktiskt på väg att göra det för några minuter sen men så kom min hjärna på ursäkten att jag måste ju skriva ett blogginlägg om det här. Så... Nu har jag gjort det. Måste väl sova, antar jag, ska upp vid 10.... Yeah. FML.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0