Jullov <3

eey.
Julen har varit bra, åt jullunch hos pappas flickvän och sen firat med släkten på kvällen. Har fått en ny mobil, en samsung galaxy närmare bestämt. Fett najs. Sen fick jag en massa annat också, men jag är lat och orkar inte skriva det.
Men ja sen julafton har jag inte haft för mig så mycket.. Igår var Issi, Linniz och Felix hos mig och vi(jag) spelade Amnesia, ett jääääätteläskigt spel! eller inte, haha. Sen kollade vi på filmer och åt en massa. Najz. Idag var jag med Linniz i stan och köpte kläder, som jag sedan upptäckte var ganska fula... Köpte också en ny webcam för en billig slant som ändå var rätt bra.



Jag ska tyyyyyp vänta tills law&order svu börjar kl 2. Tills dess ska jag nog spela the sims2. Älskar jullov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0