Kat Von D

Hoho, idag är en bra dag. Vi slutade 11.25 efter att vi jobbat med våra gipsfigurer på bilden. Vi hade fått nys om att Kat von D skulle designa sin bok i Kulturhuset och bestämde oss för att dra dit! Hur ofta träffar man henne, liksom. Det var jag, Lina, Madde, Wilma, Tor, Hannes, Leo, Ivar och Tony som gick dit. Kön var otroligt jävla lång alltså. Jag gillar Kat von D men har aldrig varit såå intresserad, så ett tag funderade man ju på om det var värt. Men det gick jäkligt snabbt att köa, så plötsligt var vi längst fram. Och hon var så jävla trevlig och snygg! Hon är typ den enda som passar i sådär många tatueringar.
Fick i alla fall en kram och stod bredvid henne på fotot, hihih. Fast Tor var nog den lyckligaste efteråt, han är ju typ kär i henne hehe.



Nä, nu ska jag öppna två luckor på min chokladkalender och ladda ned the sims-grejer. Tjaråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0