nuss

Shenna. Skulle egentligen gått ut med mina kompisar nu, leta lite fezt you know, meen. Pallar inte. Är rätt nere, tänker massa negativa tankar om typ allt möjligt. Hatar såna här depp-dagar, särskilt när det infekterar ens fredag.

Men men, har käkat lite thai-mat, eller jaa, mycket thai-mat DÅ. Det ligger en sån här thai-take away-grej precis utanför mitt hus så det är rätt nice. Kan man springa ned i pyjamas och beställa lite vårrullar bara sådär på morgonkvisten. Inte för att jag har gjort det, men jag KAN om jag skulle vilja och det är allt som räknas ändå? Heheh.
Förutom att ha ätit middag så har jag inte gjort mycket annat. Är smällmätt nu, men enligt mina beräkningar så borde jag få plats med lite chips och dipp om sisådär 1 timma B)

Just nu sitter jag och, nu kommer ni tro att jag är värsta knarkizen som precis rökt på, tokstirrar på mina händer. Hahha. Alltså, folk har alltid reagerat starkt på att jag har små händer men jag har fan aldrig märkt det själv, förutom precis nyss(skrev 'nuss' först, HAHAHHA, vad är det liksom?!) och det ser jättekonstigt ut! Kommer aldrig sluta tänka på det nu! Gaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0