Scenic world


Tja! Ska snart till min kusin som fyller 19 år idag. Och det är väl enda planen för idag, typtyptyp. Har käkat äggröra med sojakorvsbitar, dä va gött (varför ska jag alltid skriva om mat och godis hela tiden för?).
Sen hare ju inte hänt något mer... Funderar på att börja lägga upp saker som jag ritar? Önskar jag kunde scanna in dom i datorn, men har ju ingen scanner. Så får väl fota och försöka fota dom bra. Eller nåt. Kanske inte ens ska lägga upp några teckningar. Eller?
Är på skumt humör idag, ska sägas. Eller, saker och ting känns väl bra, men det är som om nåt saknas.. hmhmhm.

Slänger upp en 5 minuters gammal bild på mig då, för gammal vänskaps skull liksom (wait, what?)

When I feel alive
I try to imagine a careless life
a scenic world where the sunsets are all
breathtaking


Beirut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0