Onzdag

TjaH. Jag vet att jag är dålig på att skriva i min bloggish men jag glömmer lätt bort sånt. Även om jag inte har något annat att göra så har jag så svårt att göra saker som måste göras just därför att jag MÅSTE. Har jättesvårt för sånt! Sitter hellre och typ stirrar in i väggen, eller nåt..
Happ, så har man klippt raklugg igen då. Ångrade mig igen som vanligt dårå och ska låta den växa ut, tror jag. Raklugg ser så bra ut på alla andra, varför kan det inte passa mig?! lölöl.

Sen så har det inte hänt mer än att nyårsplaner är spikade och att jag är så förihelvetes jävla förkyld :(

Jag och världens bästa katt, Tiger♥♥. Har haft honom sen jag var 5 år and aj löv hiiim. Katter är finaste djuret, tycker jag (Även fast jag tjatade mig till en hund för typ ett halvår sen, löl) Förstår inte folk som inte gillar djur, jag gör verkligen inte det.

Tandläkaren nu då. Kul kul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0