Rubrik

Hej hej! Idag hare inte hänt så mycket alls, gick i skolan till typ 11:25 som vanligt på torsdagar och sen var jag med Lina ett tag, vi drog till Odenplan, gick vilse ett tag och fröz som fa-an. Men sen hittade vi till frisören som jag bokade tid hos friösr tills på lördag för att sätta in litteh löshår, hehe. Asdyrt, men det är ändå en tidig julklapp från mamma och lär inte få så många mer julklappar såatteh.
Sen dess har jag bara suttit här hemma och pratat med folk på fejjan. Varför mötas IRL när fb finns?? Haha, jk.


Jävligt catchy, alltså.

Ja, nu ska jag kolla på Criminal Minds. Blir liksom lite varm i hjärtat varje gång jag ser att det ligger ett nytt avsnitt uppe på pb <3 Så fin, så fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0