Cosmo


Vi hämtade min lilla hundvalp i lördags! Hade köpt honom för rätt längesen, men kunde inte ta hand om honom medan jag gick i skolan eller jobbade hos pappa förra veckan. Men nu äntligen! Han är så himla lydig men ändå småbusig, jättesnäll och mysig!
Hans mamma är en långhårig schäfer (följande bilder är från Google)

Pappan är en Komondor

Tror dock inte att Cosmo kommer få såna där dreads, med tanke på att han är blandras och att deras bror som var renrasig komondor hade rak päls ! 
Idag har vi varit hos veterinären och chipmärkt Cosmo och lite såna grejer.. Nu ska jag åka och fixa ett bankomatkort, för det har jag inte haft än. Har varit lite rädd för att det ska fastna och sånt där. Sen ska jag bara hem och ta det lugnt. Har inte så mycket planerat i veckan. Imorgon skulle jag kanske fika med Ludde och sen förmodligen vara i vitan med några från skolan m.fl. Kan bli kul! På torsdag ska jag vara med Fanni och göra jag vet inte vad. Sen på fredag är en braa dag för då kommer min älskling hem från Prag! Otroligt skönt, har aldrig saknat någon såhär mycket förut, haha.
Menne, nu ska Jag ta ut Cosmo på en prommis. Tror han vill bajsa. HEJRÅ!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej!

Hittade ditt blogg på google när vi sökte efter våra hundars släktingar.Undrar om du köpt Cosmos från André som bor söder om stockholm?

//Johanna

Svar: Ja, det stämmer! Köpte honom när han var liten valp. Hurså?
Mimmi

2011-08-07 @ 09:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0