FRIDAY FRIDAY GONNA GET DOWN ON FRIDAY..



... Not!!!Efter att ha varit wild, crazy and spontaneous 2 helger i rad så känner jag att nu ska jag ta det lugnt. Åtminstone den här fredagen, har ändå inga cigg och vet inte om någon fest så... Deusstom är jag väldigt trött, eftersom att vi har haft EOS idag. EOS=Estetisk Orientering, varje fredag provar vi på andra estetares linjer och de gör detsamma. Dom senaste fem veckorna har vi haft teater, som har varit skiiitkul. Nu ska vi ha dans i fem veckor. Testade det för första gången idag och det var faktiskt ganska trevligt! Vi bild och formare är ju inte så energiska av oss, men vi fick allting gjort i alla fall! Jävlar vilken träning det är att dansa, btw.. Shit, känner av den kommande träningsvärken redan..
Jag funderar på om jag ska spela Sims 2 idag. Det var väääldigt längesen, men jag skulle även vilja ladda ner någon säsong av någon serie. Hm. Om jag kollar på något kan jag ligga i sängen. Det vore väldigt skönt. Å andra sidan sims..... ÅH JAG VET INTE.
Ska käka upp min thaimat nu i alla fall. Tjooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0