Fint väder ute... Har jag hört.

Argghhh sitter hemma och måste passa min hund hela dagen. Fan vad kuuuul, not?! Han är inte ens rolig att vara med eftersom jag var en sväng med honom i hundparken och efter det blev han lite halt och ligger och sover. Jättetråkig :( Så jag sitter och kör standarden... Ladda ned saker till the sims2 HEHEHE. Asså det är verkligen nåt fel på mig när det kommer till the sims. Kan inte sluta spela, det gååååår eeej! Men har faktiskt inte spelat mycket under lovet, har mest hängt med kompisar och varit i parker om nätterna och varit full. Lite för full alla gånger. Dumma mig, haha. Känns verkligen som att jag supit bort hela lovet... Aja.
Alltså, jag sitter och har ångest över någonting, men vet liksom inte vad! Det känns som att jag borde skämmas över någonting jag har gjort under en viss fredagskväll för någon vecka sen eller två. Eller jag vet en sak jag kanske borde skämmas lite över kanske, men det är inte det...Nåt annat. mMrhhhrh. Hurrdurr. Orkar inte.


Hängish meh muppz

Annars så är jag väldigt delad angående om jag ska stanna hemma och vara själv i fyra dagar hos mamma under valborgshelgen typ, eller följa med henne och syster till Gotland. Grejen är den att jag känner fan för att fly Stockholm ett tag.. Den här staden verkar ju bara ge mig ångest för tillfället. Men samtidigt så känner jag att det skulle vara jobbigt om jag missade något askul, och sen hela grejen med att vara hemma själv är ju rätt nice. Åhh jag vet inte?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0