Jag ska skärpa mig!


Nejvafan, jag får allvarligt talat sluta överdriva allt när jag är deppig. Mådde inte bra, men dumt att sitta och skriva sådär...
Självklart tillåter jag mig själv att vara ledsen när jag verkligen är det,
men när det gått för långt får man ju faktiskt lov att typ örfila sig själv och ba, "GET OVER IT"
Men Ni vet, det är lätt att glömma när man deppar ned sig att det inte kommer vara så förevigt, att man kommer komma över det.. (Som alla töntar säger, "efter regn kommer solsken" hööhöh)
Känner att jag är på väg ut ur min svacka nu, så kan lika gärna ta bort det där inlägget... Skäms lite faktiskt. Vet ju inte ens vilka som läser min blogg, så...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0