How can I think I'm standing strong, Yet feel the air beneath my feet?

Dum söndag.. Har varit värsta nervvraket hela dagen och har ingen aning om varför. Det var dock väldigt trevligt att fika med Madde och Nicolina(som för övrigt fyller år idag<3), mår alltid som bäst när jag är med vänner. Men före och efter fikan var ett helvete. Jag vet inte alls vad som händer med mig, jag brukar aldrig vara sån här. Tror att det är för mycket som tynger mig just nu.. Eller nåt. Kände för att skriva av mig, men pratade nyss med mamma om det mesta, så känner mig rätt tömd på ord faktiskt. Men det känns bättre, mycket bättre. Att höra "Du kan inte alltid rädda alla, Mimmi" fick mig att inse att jag måste sluta göra andras problem till mitt eget problem. Just nu känner jag mig mest bara trött och less. Jag avaktiverade min fb idag också. Det var liksom dags för en paus, tyckte jag.. För att t.ex fokusera på viktigare saker, typ som att försöka må bra igen. Känner att för mycket av min tid har spenderats där. Onödigt.

Feeling twenty-two, acting seventeen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0