Lördag, 5 feb

hahaha TJENA! ja jag är dålig på att uppdatera, osvosv! En del har hänt sen sist... jag for till Gambia och det var niiice, men så jävla fattigt.. Nästan så att man fick dåligt samvete för att man bor i Sverige, har det bra och ändå så klagar man. Har lekt med massa djur, typ jättesköldpaddor, klappat krokodiler, åkt på vagn efter en åsna, gått i en apskog, och klappat ormar och kameleonter, mm.
Jag fyllde år också. 3e februari är min dag. Hade middag hemma hos mig dagen innan för då var min mamma borta, så yeaaah. Mina fina vänner var här och jag hade lagat vegetarisk taco-middag och det var riktigt mysigt. Så drack vi lite Tre apor och grejs, men inte mycket alls. Vi hade ju skola dagen därpå liksom. Dock gick jag inte till skolan för att jag mådde sjuuukt illa pga malaria-tabletterna jag käkat för att inte få malaria. Min mage reagerade så konstigt mot dom, inte kul alls :(
Sen igår så hade vi myskväll hos Issi och såg I rymden finns inga känslor, som jag sett två gånger nu, och så I spit on your grave som inte var nån höjdare direkt.. Sen vid typ 2 kilade jag och Linniz upp till henne och såg på I love you Philip Morris, men jag lyckades somna innan slutet. Dock så har jag ju sett den på bio förr, så det var okej ändå. Och idag så var jag och Issi och solade solarium och chillade på söder. Brukar inte sola solarium, men det kan vara så sjukt skönt på vintern + att jag vill uppehålla den lilla färgen jag fick i Gambia, hiho. Snart ska jag käka fiskgryta och proppa i mig godis och bara DEGA.




Om ni ska åka till Gambia så välj att bo på hotell Lemon Creek. Underbar personal, bra service och bara riktigt vackert.



Tuff kameleont som jag fotade när vi var på en reptile farm. Gillar bilden schtarkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0