Faaann...

.. vad jag är hungrig. Hatar när man blir det på kvällen, särskilt när man redan käkat liksom. Arghh min mage typ döör :C
Ajaa, idag har jag varit hemma hos Wilma och det var mycket trevligt. Hennes kompis Aris var med också och vi typ spelade gh, astufft lol. Sen käkade vi en gryyyymmm linsgryta och pasta, men gjorde för lite och nu sitter jag och är sjuuukt sugen på den. Eh jaja, vi kollade sen på American History X som jag sett förut, men det gjorde liksom inget eftersom att den är jävligt bra. Sen chillade vi lite och gick ut litegrann. Nu när jag är hemma så känner jag mig typ lite sjuk och det suuuger. Men då äre skönt att man kan lägga sig i sängen och dega (älskar det ordet) framför lite law & order: svu. Skriver nu medan videon BUFFRAR <- så jävla mobbat, haha.
Imorrn ska jag till polisen och då tänker ni säkert assåå shiiiit, vad har hänt? Nä men jag ska bara förnya mitt pass så att så är det. Drar ju till Afrika, Gambia närmare bestämt, den 20 januari. Jävligt skönt, alltså!
Ska fortsätta kolla nu i alla fall, hejråå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0