Nyårsfirandet..

.. Blev väl helt okej. Jag träffade Nicolina och hennes vänner vid slussen ungefär 20 i 10. Vi tog en buss därifrån mot Västra Orminge där lokalen för festen låg. Vi åkte med bussen i säkert 20 min och jag som är så van vid att alltid vara nära en t-bana fick typ ångest ju längre ut vi åkte, hahah. Vi kom dit i alla fall och tja. Var där. Det var liksom en typisk fest bara, har faktiskt inte mycket att säga om den. Drack lite, pratade med människor. Träffade också en vän som jag inte sett på jättelänge, det var asknas! Men ja.. Annars så var det inte så händelserikt, är typ sjuk idag för att jag gick ut typ hela tiden och roekte, pallade inte med det jobbiga folket inne haha. Sen när vi skulle åka så kom det typ aldrig någon buss så fick vänta i typ en halvtimma ute i snön, jääättekuul..

Näe, fan. Nästa år får det bara bli middag med nära vänner. Gillar ju inte nyår egentligen, faktiskt. Det är liksom bara en anledning för folk att fucka ur och dricka sig fulla. + Att jag inte gillar hela grejen med att man MÅSTE festa på nyår. Jag vill festa för att jag känner för det, inte för att man är tvungen. Äh. Gillar julafton mer. Nyår, inte min grej.


Såg ut såhär igår då

Faasen vilka stora ögon jag fick med lösögonfransarna, crazy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0