snabbt inlägg

Mjaaa medan jag sitter här i mitt rum med ytterkläderna på och väntar såå tålmodigt på att Linnizpinkizskinkizfinnizalkiz ska möta upp mig på en prommis, så kan jag väl skriva lite i min kära blogg.
Är det bara jag som är retarderad och inte fattar hur man lägger in en header på bloggen? Jag har skrivit blogg ganska regelbundet sen 2008 (flera olika bloggar, men ändå) och jag har aldrig fattat hur man gör, haha. Jag brukar ju ändå vara rätt bra på sånt, men här har jag verkligen fastnat. Det har aldrig riktigt spelat någon roll för mig, men nu har jag börjat tänka och kommit fram till att det kanske skulle vara rätt trevligt ändå. Kanske får folk att faktiskt bli intresserade av bloggen...
Nu tror ni säkert att fyfaan försöker hon bli topbloggah, tjäna pengar som alla andra wöö. Nej. Jag skulle inte palla att ha en blogg som har typ ens 100 läsare om dagen. 30, går min gräns vid. Jag är en sån som blir paranoid när det är för mycket kring mig och dessutom tar jag åt mig så lätt av dålig kritik att jag är för svag helt enkelt för att kunna ha en stor blogg. Förstår verkligen inte hur kissie, kenza, blablabla klarar av all skit de får. Jäklar, alltså. Usch... Aja, nu drar jag ut! Tjaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0