Amen TJENA

Det var ett... Tag sen... Säger ju att jag är sämst på att blogga!
Har varit på Gotland en vecka nu, men åkte hem imorse och kom fram kl 12.
Älskar fan Gotland ibland, väldigt lugnt och fridfullt.. Så kommer man tillbaks till jävla-drama-bitch-röv-sthlm. Aja. Skönt att träffa folket igen, det kan jag medge. Men det är om möjligt ännu mer drama än när jag först åkte... suck.
Vet ni, jag får alltid en känsla av att nåt kommer att ske innan det ens gjort det. Eller inte ske. Jag hade en riktigt stark känsla av att något stort skulle hända här hemma när jag åkte. And it did. Men men, nog om det. För personlig skit.

Nåååå, vad händR ikväll då? Festa har jag inte ens tänkt tanken på. Far iväg med Wilma till Spanien på Torsdag, lär ju bli en hel del av den varan där liksom. Ikväll ska jag ta det toklugnt med Linniz. Min mamma och syster stannade kvar på Gotland, så är heeelt själv. Skönt som fähn. Och när jag kommer hem är jag själv i en hel vecka. Awesome shit. Ser framemot att flytta hemifrån, åh.
Men nu ska jag traska ned till Ica Nära och köpa chips. Borde egentligen inte, har lagt på mig som fan under året... Egentligen bryr jag mig inte så mycket, men det är ju inte så kul precis när man faktiskt är ganska nöjd som man är. Ser mig själv som inte för smal, inte för kraftig. Synd att ändra på det. Det gäller att hålla sig nöjd.
BLABLA JAJA JAG SKA TRASKA PÅ NU, HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0