Shoot her one more time, baby

Tjeeeeennnaaaaaa. Fan vad jag aldrig uppdaterar. Dumma mig, osv.
Har varit på rätt najsigt humör de senaste två dagarna! Lyssnar på Hey Joe - Jimi Hendrix. Ett hett tips om ni eh ja typ... gillar bra musik.. och sånt.
Köpte nyss en zippo-tändare! Löv it. Använder den till max. Sen så hare inte hänt mycket mer, haha. Har hängt med Linniz en hel del.
Imorgon ska jag nog ta det lugnt, måste ladda upp inför lördagen. Fest hos Lina. Har ju inte partat på ett bra tag nu så kände faktiskt att det är på tiden! Sen nästa vecka är jag ledig tisdag och onsdag. Då ska jag, Wilma och Madde påbörja vårat hemliga lilla projekt... Hehehehe.


jag+litetor+litecrille@soligrast@Steriks. Fotad av Nicolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0