God morgon, god morgon!


Det är fan extremt tidigt.. Eller extremt sent, så kan man också se det! Jag har nämligen varit vaken hela natten... Jag har en håll-dig-vaken-tävling med Kevin. Den som går och lägger sig först förlorar...
Men alltså, den jäveln har varit hemma hela dagen igår och sovit fett länge, så han är inte ens trött! Medan jag som gick upp prick vid denna tid igår morse, och gick till skolan, dör fan snart:@ Men han ska tamejfan inte vinna, jag må vara kass på mycket men jag är extremt bra på att vara uppe sent sådetså.
Hm, nu jag ska fortsätta prata med muppen.. Jag lär ju inte sova än på ett tag i alla fall, om jag känner mig själv.... Han verkar inte ge sig heller.. Haha fuck, hur ska detta sluta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0