Valborg & grejer

Aaaaahhhh. Fyfan säger jag bara. Eller fifAHN, som min vän crille säger. FIFAHN vad jag suger på att plugga. Det är nästan läskigt hur otroligt lat jag har blivit när det gäller skolarbete, eller ja. Skolan i övrigt. Har fått otroligt svårt att fokusera på något annat än datorn och tvn..
Jaja. Min mamma, syster och hund kommer hem om drygt en timma. Känns rätt bra, har ju saknat dem. Samtidigt som jag kommer sakna att vara själv och ta mina egna beslut. Eller själv och själv, min lilla partner in crime Wilma har ju sovit här sen i torsdags, vilket har varit najs. Vi kände oss lite som ett gammalt lesbiskt par, haha. Längtar fan tills jag flyttar hemifrån, ååååh awesomeness.

På valborg hände det inte mycket för vår del. Tanken var ju att jag skulle ha två fester, en på fre och en på lör. Men det blev bara fredagen eftersom jag inte pallade störa mina grannar mer, de var lite känsligare än jag trott. Plus all städning det skulle bli, uäh. Men i alla faaaall, på valborg var jag med klassen ett tag och drog runt i staden, vilket blev lite småjobbigt efter ett tag. Så jag, Madde och Wilma träffade Gordon och hans kompis Fredrika och var med dom, i hopp om att hitta nån kul fest eller så. Slutade med att jag drack sprit av ren tristess hemma hos gordon, medan han och madde höll på i soffan och snuskade sig å höll påeh (hahaha), så jag och wilma drog oss hem till mig och lagade mat typ tre på natten och kollade på Napoleon Dynamite, haha! Rätt skönt ändå. Valborg känns överskattat, faktiskt. Såg inte ens en jävla eld :(

Bilder från i fredags



Klass ES10B<3(den bra delen av klassen, dvs)finns såå många sjuka taggar på den här bilden på fb, hahaha


jag var poppis som ni ser(säkert bara för att man fick röka inomhus, lol)




vissa pallade inte trycket, hahaha.

Lyckan. Lulligheten. Fyllan. Döden. Ångesten. MAGIC CRYSTAL VODKA.


Kommentarer
Postat av: din baby

"Vissa pallade inte trycket"

döden



<3

2011-05-26 @ 18:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0