Höhö


Lekte indie/hipster i 3d-glajjor häromdan när jag hade tråkigt. flippad å gal3n tj3j =PPPPepepe!!!1

Hehe Åkej, ska inte vara sån.
Så... idag var jag i skolan då. Kul? näej. Segt? Jepp. Så jäaevla segt. Eller det var mer JAG som var seg. Även fast jag somnade typ halv 10 igårkväll. Fattar inte hur man kan bli så mycket tröttare av att sova 10 timmar än när man sover typ 5? Är det för att man hinner falla in i en djupare sömn då? Äeh jag vettefan i alla fall.

Asså, sjuk grej som hände idag! Hade brännboll på gympan första lektionen imorse. Jag och Wilma glider in 40 min senare än alla andra liksom och jag får vara med i innelaget dårå. Slår ett perfekt slag med brännbollracket(inte med det mesiga platta dårå*cool*) och kutar iväg kring konerna. Har nästan precis avklarat the most awesome frivarv när Eduard i min klass (rysk utbytesstudent) som är brännaren eller vad det heter, tacklar mig så jag flyger in i en jävla lastbil! Om inte jag hade varit typ helt numb i hela kroppen idag så hade det gjort fett ont! Arrggh, inte säger människan förlåt heller. Han försökte typ förhindra att jag gjorde frivarv eller något. Men alltså, bara för att ni är fett tävlingsinriktade i skolorna i Ryssland så betyder det inte att man ska behöva skada små flickor för det :@ Jävla dumhuvud..... Aja, gjorde frivarv anyways HAH! Suck on that mo'fuckah :@

Moving on...
paaaallar inte att jag har så jävla mycket läxor och skit den här veckan. Eller liksom inte mycket kanske, men öh. Mycket för att vara bild och formare! *självdiss*
Efter skolan var jag i alla fall ett tag med Lina i östermalmstorg, rökte några cigg coh snackade en massa, vilket var trevligt!

Men ey, ska kolla på tv eller något och vänta på att mamma ska komma hem och göra middag till mig, lawlz. See you sooooon~ (<- häftig wapanese-grej som alla coola wappisar gör efter varje mening av någon anledning -.-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0